Kā piesaistīt klientus? 2.daļa
Seko šiem soļiem un tu redzēsi, kā tava klientu bāze aug!
1. Sociālie tīkli
Regulāri dalies ar vērtīgu saturu:
- Masāžas ieguvumi, padomi
- Masāžas veidi un to atšķirības
- Klientu atsauksmes
- Tava pieredeze, ikdiena
- "Aizkulišu" skati no darba ikdienas
- Īsi pašmasāžas padomi
- Ko sagaidīt pirms un pēc masāžas
- Jautājumi un atbildes, aptaujas, lai veicinātu iesaisti un noskaidrotu, kas tavai auditorijai vairāk interesē
2. Ērta rezervācija
Mūsdienās cilvēki ir ļoti aizņemti, tāpēc ērta un ātra pieraksta rezervācija ir būtiska. Ja klients nevar ērti rezervēt laiku, pastāv liela iespēja, ka viņš izvēlēsies kādu citu pakalpojumu sniedzēju.
Kas padara rezervāciju ērtu?
- Tiešsaistes sistēmas ļauj klientiem izvēlēties sev piemērotu laiku jebkurā diennakts laikā;
- WhatsApp vai sms pieraksti ļauj ātri un bez liekiem sarežģījumiem sazināties ar tevi;
- Ātri apstiprinājumi un atgādinājuma ziņas par vizīti rada uzticamību un pārliecību.
Es pati izmantoju un esmu ļoti apmierinata ar Altegio online pierakstu sistēmu. Citas biežāk izmantotās platformas - Calendly, Bookla, Fresha.
3. Google My Business
Tas ir bezmaksas rīks, ko piedāvā Google, kas ļauj uzņēmumiem pārvaldīt savu tiešsaistes klātbūtni, īpaši Google Meklēšanā un Google Maps. Tas ir ļoti noderīgs, lai palīdzētu potenciālajiem klientiem viegli atrast tavu praksi.
Galvenās priekšrocības:
- Redzamība Google meklēšanā un Maps – tava prakse parādīsies, kad klienti meklē pakalpojumus tuvumā;
- Ērtas saziņas iespējas – klienti var viegli zvanīt, rakstīt vai apmeklēt tavu mājaslapu;
- Atsauksmes un vērtējumi – iespēja saņemt atsauksmes, kas palīdz piesaistīt jaunus klientus;
- Uzņēmuma informācija – norādi darba laiku, kontaktus, cenas un fotogrāfijas, lai piesaistītu klientus;
- Statistika – detalizēta informācija par to, kā klienti mijiedarbojas ar tavu profilu.
4. Sadarbības
Influenceru mārketings ir efektīvs, jo tas ļauj sasniegt lielu auditoriju un veidot autentisku saikni ar potenciālajiem klientiem. Nekautrējies uzrunāt influencerus! Piedāvā masāžu vai masāžas kursu bez maksas pretī par atsauksmēm un saturu sociālajos tīklos.
Meklē cilvēkus ar sekotājiem, kas interesējas par veselību un labsajūtu. Pārliecinies, ka influencera auditorija atbilst tavai mērķauditorijai, un izvēlies tos ar augstu iesaistes līmeni (komentāri, patīk). Svarīgi, lai influencera vērtības un saturs saskan ar tavu praksi. Ņem vērā lokāciju!
5. Mājaslapa
Šeit ir dažas galvenās priekšrocības mājaslapai:
- Profesionalitāte – mājaslapa veido uzticamību un palīdz klientiem justies droši, izvēloties tevi;
- Pieejamība 24/7 – klienti var apskatīt tavas pakalpojumu cenas, atsauksmes un kontaktinformāciju jebkurā laikā;
- SEO priekšrocības – labā mājaslapā optimizēts saturs palīdz tavam biznesam atrasties augstāk meklētājprogrammās, piesaistot jaunus klientus;
- Online rezervācijas –sniedz klientiem ērtu iespēju rezervēt masāžu tiešsaistē, padarot procesu ātru un vienkāršu.
Veidojot mājaslapu, tu ne tikai uzlabo savu redzamību, bet arī uzlabo klientu pieredzi un palielini uzticamību. Mūsdienās izveidot un uzturēt mājaslapu nav salīdzinoši dārgi, pietam, vari to izveidot pats, piemēram- mozello.lv
Piesaistīt klientus nav tikai par reklāmu un piedāvājumiem – tas ir par vērtību, kuru sniedz saviem klientiem. Sākot ar kvalitatīviem pakalpojumiem, skaidru zīmolu, līdz autentiskai komunikācijai un ilgtermiņa attiecību veidošanai. Ieguldījumi savās prasmēs, izglītībā un mārketingā noteikti atmaksāsies. Sāc ar soli pa solim – lai tavi klienti ne tikai atgriežas, bet arī kļūst par taviem vēstnešiem.