Kā piesaistīt klientus? 2.daļa
Seko šiem soļiem un tu redzēsi, kā tava klientu bāze aug!
1. Sociālie tīkli
Regulāri dalies ar vērtīgu saturu:
- Masāžas ieguvumi, padomi
- Masāžas veidi un to atšķirības
- Klientu atsauksmes
- Tava pieredeze, ikdiena
- "Aizkulišu" skati no darba ikdienas
- Īsi pašmasāžas padomi
- Ko sagaidīt pirms un pēc masāžas
- Jautājumi un atbildes, aptaujas, lai veicinātu iesaisti un noskaidrotu, kas tavai auditorijai vairāk interesē
2. Ērta rezervācija
Mūsdienās cilvēki ir ļoti aizņemti, tāpēc ērta un ātra pieraksta rezervācija ir būtiska. Ja klients nevar ērti rezervēt laiku, pastāv liela iespēja, ka viņš izvēlēsies kādu citu pakalpojumu sniedzēju.
Kas padara rezervāciju ērtu?
- Tiešsaistes sistēmas ļauj klientiem izvēlēties sev piemērotu laiku jebkurā diennakts laikā;
- WhatsApp vai sms pieraksti ļauj ātri un bez liekiem sarežģījumiem sazināties ar tevi;
- Ātri apstiprinājumi un atgādinājuma ziņas par vizīti rada uzticamību un pārliecību.
Es pati izmantoju un esmu ļoti apmierinata ar Altegio online pierakstu sistēmu. Citas biežāk izmantotās platformas - Calendly, Bookla, Fresha.
3. Google My Business
Tas ir bezmaksas rīks, ko piedāvā Google, kas ļauj uzņēmumiem pārvaldīt savu tiešsaistes klātbūtni, īpaši Google Meklēšanā un Google Maps. Tas ir ļoti noderīgs, lai palīdzētu potenciālajiem klientiem viegli atrast tavu praksi.
Galvenās priekšrocības:
- Redzamība Google meklēšanā un Maps – tava prakse parādīsies, kad klienti meklē pakalpojumus tuvumā;
- Ērtas saziņas iespējas – klienti var viegli zvanīt, rakstīt vai apmeklēt tavu mājaslapu;
- Atsauksmes un vērtējumi – iespēja saņemt atsauksmes, kas palīdz piesaistīt jaunus klientus;
- Uzņēmuma informācija – norādi darba laiku, kontaktus, cenas un fotogrāfijas, lai piesaistītu klientus;
- Statistika – detalizēta informācija par to, kā klienti mijiedarbojas ar tavu profilu.
4. Sadarbības
Influenceru mārketings ir efektīvs, jo tas ļauj sasniegt lielu auditoriju un veidot autentisku saikni ar potenciālajiem klientiem. Nekautrējies uzrunāt influencerus! Piedāvā masāžu vai masāžas kursu bez maksas pretī par atsauksmēm un saturu sociālajos tīklos.
Meklē cilvēkus ar sekotājiem, kas interesējas par veselību un labsajūtu. Pārliecinies, ka influencera auditorija atbilst tavai mērķauditorijai, un izvēlies tos ar augstu iesaistes līmeni (komentāri, patīk). Svarīgi, lai influencera vērtības un saturs saskan ar tavu praksi. Ņem vērā lokāciju!
5. Mājaslapa
Šeit ir dažas galvenās priekšrocības mājaslapai:
- Profesionalitāte – mājaslapa veido uzticamību un palīdz klientiem justies droši, izvēloties tevi;
- Pieejamība 24/7 – klienti var apskatīt tavas pakalpojumu cenas, atsauksmes un kontaktinformāciju jebkurā laikā;
- SEO priekšrocības – labā mājaslapā optimizēts saturs palīdz tavam biznesam atrasties augstāk meklētājprogrammās, piesaistot jaunus klientus;
- Online rezervācijas –sniedz klientiem ērtu iespēju rezervēt masāžu tiešsaistē, padarot procesu ātru un vienkāršu.
Veidojot mājaslapu, tu ne tikai uzlabo savu redzamību, bet arī uzlabo klientu pieredzi un palielini uzticamību. Mūsdienās izveidot un uzturēt mājaslapu nav salīdzinoši dārgi, pietam, vari to izveidot pats, piemēram- mozello.lv
Piesaistīt klientus nav tikai par reklāmu un piedāvājumiem – tas ir par vērtību, kuru sniedz saviem klientiem. Sākot ar kvalitatīviem pakalpojumiem, skaidru zīmolu, līdz autentiskai komunikācijai un ilgtermiņa attiecību veidošanai. Ieguldījumi savās prasmēs, izglītībā un mārketingā noteikti atmaksāsies. Sāc ar soli pa solim – lai tavi klienti ne tikai atgriežas, bet arī kļūst par taviem vēstnešiem.Kā piesaistīt klientus? Sākumā jāsakārto pamati!
Šī ir ļoti apjomīga tēma, tāpēc dalīšu to mazākos pieturpunktos. Manā pieredzē, lai piesaistītu savus ideālos klientus, vispirms ir ļoti svarīgi sakārtot pamatus.
Kas ir ideālais klients? Ideālais klients ir tas, kuram tieši tavs pakalpojums ir nepieciešams, kurš novērtē tavu darbu un labprāt pie tevis atgriežas, ciena tavu laiku un robežas.
Kas nav ideālais klients? Ideālais klients nav tas, kuram tavi pakalpojumi nav piemēroti vai kurš nenovērtē to, ko tu piedāvā, negrib maksāt par kvalitāti, ko sniedz, un tev neuzticas. Manā pieredzē tas ir arī klients, kurš nāk tikai uz akciju piedāvājumiem, bieži kavē, vai pēdējā brīdī atceļ pierakstus.
Lai piesaistītu ideālos klientus, svarīgi ir sakārtot pamatus. Te ir 7 galvenie aspekti, kas veido šo bāzi:
- Tava izglītība un prasmes – Tava izglītība un prasmes ir pamats, kas nodrošina kvalitatīvu un drošu pakalpojumu sniegšanu. Regulāra pilnveidošanās un jaunu metožu apguve palīdz tev kļūt par labāku speciālistu. Jo augstāka tava kompetence, jo vairāk klienti tev uzticas un atgriežas.
- Tava niša – Tava niša palīdz tev fokusēties uz konkrētu pakalpojumu vai klientu grupu, ļaujot kļūt par speciālistu šajā jomā. Izvēlies to, kas tev patīk un padodas vislabāk, varbūt tā ir sporta masāža vai grūtnieču masāža. Tas ļaus tev izcelties konkurences piepildītā tirgū un piedāvāt pakalpojumu tieši tiem, kas to meklē. Kad dari to, kas tev patiesi interesē, klienti to jūt un labprāt atgriežas pie tevis!
- Skaidra mērķauditorija – Definē, kas ir tavs ideālais klients: viņa vecums, dzīvesveids, problēmas, kuras tu vari risināt. Piemēram, ja tu piedāvā sporta masāžas, tava mērķauditorija būs sportisti, fiziski aktīvi cilvēki, cilvēki ar muskuļu sāpēm vai sporta traumām. Jo precīzāk zināsi savu mērķauditoriju, jo vieglāk būs viņus uzrunāt un piesaistīt!
- Tava vērtība un problēmas risināšana - Kā tavs pakalpojums var uzlabot klientu dzīvi? Ja tu specializējies konkrētā jomā (piemēram, grūtnieču masāža vai sporta masāža), uzsver, kā tieši tava piedāvātā masāža atrisina konkrētas problēmas un atvieglo diskomfortu. Cilvēki meklē risinājumus savām problēmām, tāpēc skaidri un saprotami izcel, kā tava masāža var viņiem palīdzēt. Jo labāk klienti sapratīs, kādu vērtību tu sniedz, jo vairāk viņi uzticēsies un atgriezīsies!
- Pakalpojumi un cenas – Piedāvā skaidru un pārskatāmu pakalpojumu sarakstu, lai klientiem būtu viegli saprast, ko tieši tu piedāvā. Nosaki cenas, kas atbilst tavai kvalifikācijai un pakalpojumu vērtībai, nevis tikai konkurentu līmenim. Manā pieredzē labāk ir piedāvāt mazāk pakalpojumu, bet izcilā kvalitātē, nekā mēģināt darīt visu.
- Tava telpa – Tava telpa ir vieta, kur klientam jārodas mieram un labsajūtai, tāpēc tās iekārtojums ir ļoti svarīgs. Videi jābūt tīrai, kārtīgai un estētiski patīkamai. Maiga apgaismojuma, relaksējošas melodijas un patīkama aromāta kombinācija var palīdzēt klientam pilnībā atslābināties. Neaizmirsti par ērtībām, piemēram, kvalitatīvu masāžas galdu, mīkstiem dvieļiem un palagiem. Jo patīkamāka būs vide, jo lielāka iespēja, ka klients vēlēsies atgriezties.
- Tava komunikācija un zīmols – Tavs zīmols un komunikācija ir tas, kas veido pirmo iespaidu un palīdz piesaistīt īstos klientus. Svarīgi, lai tavs stils – gan sociālajos tīklos, gan sarunās – būtu skaidrs, draudzīgs un saprotams. Ja klienti jutīs, ka viņi tev var uzticēties un tu patiesi vari palīdzēt, viņi atgriezīsies vēl un vēl!
Kad šie punkti ir sakārtoti, tu vari sākt fokusēties uz klientu piesaistīšanu un efektīvu mārketingu. Bet par to citā reizē.